FAQ - Pravne osebe
Za vas smo pripravili odgovore na najpogostejša vprašanja
Povečanje prometa, prenos tveganja, obstojen denarni tok, temeljita informiranost, povečanje obratnega kapitala, povečanje izvoza, večja učinkovitost, optimizacija upravljanja terjatev, razširitev posla in MIREN SPANEC.
Uredimo vse vrste kavcijskih zavarovanj (resnost ponudbe, dobra izvedba del, odprava napak v garancijski dobi, vračilo avansa, plačilne kartice …). Predstavljajo instrument, ki je lahko cenejša različica bančnih garancij. Kavcijska zavarovanja so tako kot bančne garancije finančna zavarovanja in so jim enakovredna.
Kavcijska zavarovanja so tristranske akcesorne pogodbe. Nudijo bonitetno jamstvo in ščitijo zavarovanca pred insolventnostjo dolžnikov.
To je izvensodno reševanje sporov.. Gre za postopek med dvema ali več stranmi, ki ga vodi mediator. Slednji je nevtralna oseba. V primeru, da ne soglašate z odločitvijo pritožbene komisije lastne zavarovalnice, se lahko obrnete na Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja ali varuha dobrih poslovnih običajev pri Slovenskem zavarovalnem združenju.
Prizadevamo si za čim večje zadovoljstvo zavarovancev, zato imamo v skladu s 579. členom ZZavar-1 urejen interni postopek za reševanje pritožb s Pravilnikom o notranjem postopku reševanja pritožb. Pritožbo se lahko vloži osebno na sedežu družbe (Ljubljanska cesta 12 d,1236 Trzin), po pošti ali na e-naslov: info@panteonia.si.
Če bomo po prejemu ugotovili pomanjkljivosti v pritožbi, vas bomo povabili k dopolnitvi oziroma popravku le-te. Rok za dopolnitev pritožbe je 15 dni, sicer se pritožba šteje za umaknjeno.
Varnost zavarovanja predstavlja skupno tveganje tako pravnega subjekta kot zavarovalnice. Velikokrat lahko s preventivnimi dejanji preprečimo tragične in tvegane dogodke. Za varnost premoženja pa naj se zavarujejo tudi tisti riziki, ki lahko resnično ogrozijo vaš obstoj:
– zgradbe (nova in dejanska vrednost),
– vitalni stroji in orodja (nova vrednost in odkup amortizacije pri delni škodi) ter
– ključni kadri (ali razmišljate, kako dobro so zavarovani?).
V poslu si velikokrat znamo postaviti prave prioritete. Ste to uredili tudi na svoji zavarovalni polici?
– zgradbe (nova in dejanska vrednost),
– vitalni stroji in orodja (nova vrednost in odkup amortizacije pri delni škodi) ter
– ključni kadri (ali razmišljate, kako dobro so zavarovani?).
V poslu si velikokrat znamo postaviti prave prioritete. Ste to uredili tudi na svoji zavarovalni polici?